Mistään en ole löytänyt ostettavaksi Jamppa Tuomisen julkaisemaa levyä jonka hän on julkaissut vuonna 1988 Muisto vain jolla on kappale Kultaisin kirjaimin,on…

Kysytty

Hei,mistään en ole löytänyt ostettavaksi Jamppa Tuomisen julkaisemaa levyä jonka hän on julkaissut vuonna 1988 Muisto vain jolla on kappale Kultaisin kirjaimin,on paljon markkinoilla kokoelmia,mutta missään ei ole kyseistä kappaletta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tämä LP-levy MUISTO VAIN on ainoa äänite, jolla tämä Katja Riipisen säveltämä laulu on julkaistu. Tätä albumia (Bluebird BBL1057, julkaistu myös c-kasettina) ei näyttäisi myöskään olevan Suomen yleisten kirjastojen kokoelmissa. Sen pääsee kyllä kuunteleemaan Kansalliskirjastossa ja Jyväskylän yliopiston kirjaston tiloissa.

Pikaisella haulla löysin ainakin yhden käytetyn levyn tarjouksen: http://www.kane.fi/prestashop/fi/lp-levyt/207942-tuominen-jamppa-muisto… eli Kane Recordsilla se näyttäisi olevan kympillä. Anselmin Aarteet tarjoaa sitä vielä halvemmalla: http://www.anselminaarteet.fi/vinyylit.php?tyyli=24 Näitä kannattaa kysellä.

Heikki Poroila