Mistä yliopistokirjastosta löytäisin seuraavan kirjan: Schumpeter, Joseph A. 1934: The theory of Economic Development: An Inquiry into Profits, Capital, Credit…

Kysytty

Mistä yliopistokirjastosta löytäisin seuraavan kirjan:
Schumpeter, Joseph A. 1934: The theory of Economic Development: An Inquiry into Profits, Capital, Credit, Interest and Business Cycle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemastasi kirjasta on otettu useita painoksia ja se löytyy useista tieteellisistä kirjastoista. Tällä hetkellä se on paikalla Helsingin yliopiston pääkirjastossa sekä Åbo Akademin kirjasossa. Muualta se näyttää olevan lainassa.
Lapin yliopiston Linda-tietokannasta voit nähdä, mistä kirja löytyy.
Myös osoitteesta www.kirjastot.fi voit klikata yliopistokirjastot tai erikoiskirjastot ja tarkistaa, missä näistä kirja on paikalla.