Mistä voisin saada tietoa yksityisistä säätiöistä ja rahastoista jotka jakavat apurahoja vähävaraisille, sairaille, vammautuneille, tai yksinäisille äideille…

Kysytty

Mistä voisin saada tietoa yksityisistä säätiöistä ja rahastoista jotka jakavat apurahoja vähävaraisille, sairaille, vammautuneille, tai yksinäisille äideille joilla sairas lapsi, esim. lapsen kesälomaan tai kuntoutukseen.

Siis yksityisiä hyväntekeväisyyssäätiöitä, onko sellaisia ? Myös kunnalliset tai valtiolliset apurahat samaan tarkoitukseen kiinnostavat, mutta EI opiskeluun tai tutkimukseen tarkoitetut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mannerheimin lastensuojeluliiton kotisivulla http://www.mll.fi on linkkikirjasto, johon on koottu mm. lomatoimintaa järjestäviä järjestöjä.