Mistä voisin löytää tietoa Salatut Elämät- kirjasarjan kirjottajasta Outi Ikosesta?

Kysytty

Mistä voisin löytää tietoa Salatut Elämät- kirjasarjan kirjottajasta Outi Ikosesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Outi Ikonen on kirjoittanut kolme Salatut elämät –kirjaa: Ami ja ensirakkaus (2004), Annika ja Amerikan unelma (2005) ja Ken ja Sauli – kaukana kotoa (2006). Sen enempää tietoa kirjoittajasta ei tunnu löytyvän.