Mistä voisin löytää tietoa Customer Revenue Experience Management -aihealueesta? Mahdollisesti kirjailijoilta Talonen, J. & Pihlaja, S pitäisi löytyä mutta ne…

Kysytty

Hei, Mistä voisin löytää tietoa Customer Revenue Experience Management -aihealueesta? Mahdollisesti kirjailijoilta Talonen, J. & Pihlaja, S pitäisi löytyä mutta ne onnistunut itse löytämään mitään aiheesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti aivan tuolla hakulauseella tai noilla tekijöillä ei löydy yhtään viitettä.
Katsoin läpi yliopistojen tietokannat ja Fennican.

Google-hakukaan ei tärpännyt... edes teos puolella.
Customer Experience Management ja Revenue Experience löysivät kyllä teoksia, muttei noilta tekijöiltä.