Mistä voisin löytää nuottijulkaisun upeaan Dannyn kappaleeseen: Läpi harmaan kiven? Albumi on nimeltään: Taikaa v. 1997.

Kysytty

Hei! Mistä voisin löytää nuottijulkaisun upeaan Dannyn kappaleeseen: Läpi harmaan kiven? Albumi on nimeltään: Taikaa v. 1997.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Hannu Pikkaraisen säveltämää ja yhdessä Pekka Ruuskan kanssa sanoittamaa laulua Läpi harmaan kiven ei ole koskaan julkaistu nuottina. Joissakin nuottikokoelmissa oleva Antti Hyvärisen samanniminen sävellys ei ole sama kuin tämä Dannyn esittämä laulu, eivät myös Jukka Kuoppamäen ja Veikko Juntusen samannimiset sävellykset (on siis olemassa neljä eri laulua nimellä Läpi harmaan kiven).

Heikki Poroila