Mistä voisin löytää levyn tai kasetin, jonka esittäjä on jämsän paroni tittelin voittaja Esa Lehtinen, olen etsiskellyt hänen laulujaan vuosia eikä ole vielä…

Kysytty

Mistä voisin löytää levyn tai kasetin, jonka esittäjä on jämsän paroni tittelin voittaja Esa Lehtinen, olen etsiskellyt hänen laulujaan vuosia eikä ole vielä vastaan tullut. Jos pystyisit auttamaan olisin todella kiitollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jämsän kirjastosta löytyi kolme Esa Lehtisen äänitettä.

Lehtinen, Esa
Kaipaan vielä aikaa, lp-levy, p1987

Lehtinen, Esa
Maantiellä, kasetti, p1983

Lehtinen, Esa
Kaipaan vielä aikaa, kasetti, p1987

Äänitteet kuuluvat kirjaston kotiseutukokoelmaan, eikä ole varmaa voiko niitä saada lainaksi. Käy omassa kirjastossasi ja tee kaukopalvelupyyntö, niin kirjaston henkilökunta selvittää lainaako Jämsän kirjasto haluamiasi äänitteitä.