Otsikko
Mistä voisin löytää autoilijan tiekartan Chileen?

Kysytty

Hei,

mistä voisin löytää autoilijan tiekartan Chileen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetissä Chilen karttoja on aika niukasti.
Löysin vain yhden Special Chile, Patagonia , josta kerrotaan näin maps: Around Santiago, Easter Island, Península Valdés. City maps: Central Santiago, Arica, Iquique Antofagasta, La Serena, Punta Arenas.

Matkaoppaita löytyy useita, mutta tiekarttoja niissä on niukasti. Uusin opas on Chile & Easter Island 2015. Se on vasta tilattu, joten sitä ei saa heti käsiinsä. Vanhempaa painosta 2013, löytyy hyllystä.

Nettihaulla löytyi ladattava tiekartta.
http://www.vidiani.com/large-detailed-road-map-of-chile-with-all-cities…
Vidiani.com

Garmin myy navigaattorikarttoja myös Chileen. Hinta noin 80€.