Mistä voisin löytää äidinkielen ylioppilaskokeen tehtävät keväältä 1993?

Kysytty

Mistä voisin löytää äidinkielen ylioppilaskokeen tehtävät keväältä 1993?

Vastaus

Vastattu

Vuoden 1993 ylioppilaskirjoitusten äidinkielen tehtävät löytyvät kirjasta "Ylioppilasaineita 1993" SKS 1993. Kirja löytyy Pasilan kirjaston kirjavarastosta, josta voit varata sen omaan kotikirjastoosi.