Mistä voisi nähdä piirroselokuvia erikielisinä? Eräs suomalainen Youtube-käyttäjä sanoi erään videonsa kommenteissa, että hänellä on Disneyn Robin Hood …

Kysytty

Mistä voisi nähdä piirroselokuvia erikielisinä? Eräs suomalainen Youtube-käyttäjä sanoi erään videonsa kommenteissa, että hänellä on Disneyn Robin Hood -elokuva kazakinkielisenä koneellaan ja hän on myös laittanut kyseisestä elokuvasta pari kazakinkielistä videota Youtubeen. Muistaakseni hän sanoi myös, että on jokin sivu, jolla näitä voisi nähdä eri kielillä ja hän on ladannut sen sieltä, mutta hän ei sanonut, että mikä vaikka kysyin sitä.

Vastaus

Vastattu

  Valitettavasti ei selvinnyt, mistä sivustosta oli kyse.