Mistä voisi löytyä: Organizational Behaviour and Performance Muut tiedot: 4th edition, by Andrew D. Szilagyi, Jr. and Marc J. Wallace, Jr. Copyright 1987, 1983…

Kysytty

Mistä voisi löytyä: Organizational Behaviour and Performance Muut tiedot: 4th edition, by Andrew D. Szilagyi, Jr. and Marc J. Wallace, Jr. Copyright 1987, 1983 by Scott, Foresman and Company.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja löytyy Oulun yliopiston, Lapin yliopiston ja Tampereen yliopiston kasvatus- ja kielitieteiden osaston kirjastosta. Siitä voi siis jättää kaukolainapyynnön (ei saa
Helsingistä).

Viides uudempi painos vuodelta 1990 löytyy Helsingin kauppakorkeakoulun, Teknisen korkeakoulun
ja Vaasan yliopiston kirjastosta. Saatavuus tulee tarkistaa kyseisistä kirjastoista.