Mistä voisi löytää uutena Aino Räsäsen kirjoittaman Tyttö ja länsimyrsky kirjan?

Kysytty

Mistä voisi löytää uutena Aino Räsäsen kirjoittaman Tyttö ja länsimyrsky kirjan?

Vastaus

Vastattu

Kyseisestä kirjasta näyttää olevan painokset vuosilta 1950, 1960, 1969, 1972 ja 1982. Ikävä kyllä uudempia painoksia ei löydy, joten kirjaa on tällä hetkellä saatavana vain antikvariaateista.