Mistä voi ostaa Suomen valtiolipun?

Kysytty

Mistä voi ostaa Suomen valtiolipun?

Vastaus

Vastattu

Suomen valtiolipun ostaminen onnistuu helposti netistä. Tämän linkin kautta voit ostaa pöydällä pidettävän koristelipun: https://www.pocal.fi/suomi-valtiolippu.html

Muita lippuvaihtoehtoja ja tietoja Suomen valtiolipusta voit hakea itsekin Googlesta hakusanoilla "Suomen valtiolippu"

2 ääntä

Kommentit

Surkuhupaisa tuo netistäostamismania.
Entäs jos joku tahtookin käydä kaupassa ostoksilla hankkiakseen lipputankoon nostettavan Suomen lipun?
K-Raudasta voi kuulemma ostaa 9 m tankoon sopivan sellaisen ihan paikan päältä.