Mistä voi ostaa Lars Sundinin Aamu-unisen lintubongarin tunnustuksia ?

Kysytty

Mistä voi ostaa Lars Sundinin Aamu-unisen lintubongarin tunnustuksia ?

Vastaus

Vastattu

Tuosta Lars Sundin teoksesta on tällä hetkellä painos loppu, joten ainakaan minun tutkimistani kirjakaupoista sitä ei juuri nyt saa. Myöskään nettiantikvariaateista ei tällä hetkellä löytynyt. Niihin voi halutessaan jättää etsintäkuulutuksen puutelistalle. Jos kirjan haluaa saada luettavakseen nyt, suosittelen kirjastoa, esimerkiksi Helmet-kirjastoissa sitä löytyy saatavana tälläkin hetkellä hyllyssä. Tervetuloa lainaamaan!