Mistä voi ostaa aikuisen sänkyyn virtsansuojan? Pitää olla kunnolla nestettä imevä, takuuvarma !

Kysytty

Mistä voi ostaa aikuisen sänkyyn virtsansuojan? Pitää olla kunnolla nestettä imevä, takuuvarma !

Vastaus

Vastattu

Vuodesuojia saa kertakäyttöisinä ja pestävinä. Niitä myyvät apteekit ja monet verkkokaupat. Verkkokaupoissa tuotteen nimenä on usein joko vuodesuoja, vuoteensuoja tai joskus patjasuoja. Suojia saattaa olla myynnissä myös joissain tavarataloissa, mutta varmimmin niitä saa apteekeista ja verkkokaupoista. Pestävissä vuodesuojissa imukyky riittää kahteen, kolmeen litraankin.