Otsikko
Mistä tulee nimi Sinja ja mitä se tarkoittaa?

Kysytty

Mistä tulee nimi Sinja ja mitä se tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Kävin läpi sekä uusia että vanhoja etunimikirjoja tukun, mutta tällaista etunimeä ei löytynyt. Ei myöskään googlettamalla.

Nimestä on tosin käyty Kaks' Plus -lehden blogissa vuonna 2008 keskustelua, jossa epäiltiin, että nimi olisi ihan itse keksitty yhdistämällä kaksi muuta nimeä esimerkiksi Sonja + Pinja = Sinja.

Toivottavasti tästä oli apua.