Mistä teoksesta löytyy Henry Scott Hollandin runo, joka alkaa sanoilla: "Kuolemaa ei ole. Olen vain livahtanut toiseen huoneeseen..." Runon nimi saattaa olla …

Kysytty

Mistä teoksesta löytyy Henry Scott Hollandin runo, joka alkaa sanoilla: "Kuolemaa ei ole. Olen vain livahtanut toiseen huoneeseen..." Runon nimi saattaa olla "Särkyneelle sydämelle"

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet teosta, jossa kyseinen runo olisi. Katsoimme  https://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/, josta näkyy käännösrunoja. Vaskin runoteoksia on myös hyvin avattu sisällön suhteen, mutta Hollandilta ei tullut yhtään osumaa. Netistä runo löytyy, mutta ei kääntäjää eikä teosta. Myöskään Fennicasta ei löytynyt tekijältä mitään suomenkielistä.

1 ääntä

Kommentit

Henry Scott-Hollandin runo "Death is nothing at all" (I have only slipped away into the next room).. Googlaamalla löytyy englanniksi.