Mistä syystä japanilaisen Kodo ryhmän 25 vuoden urasta ja tuotannosta on niin vähän meteriaalia kirjastoissa.

Kysytty

Mistä syystä japanilaisen Kodo ryhmän 25 vuoden urasta ja tuotannosta on niin vähän meteriaalia kirjastoissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoihin pyritään hankkimaan aineistoa mahdollisimman monipuolisesti ja asiakkaiden toiveiden mukaan. Aineistoa hankitaan myös sen mukaan, mitä on saatavissa ja mitä kirjastoille tarjotaan. Asiakkaat voivat tehdä hankintaehdotuksia kirjaston kotisivuilla olevilla lomakkeilla. Vantaan kaupunginkirjaston musiikkiaineiston hankintalomake löytyy osoitteesta https://www.vantaa.fi/i_form.asp?path=1;217;539;10981&voucher=C9F046F6-…