Mistä suomen kielen sanakirjasta kannattaisi etsiä selityksiä sanoille, joista yleensä niin mainio Kielitoimiston sanakirja tarjoaa pelkät taivutusohjeet, ei…

Kysytty

Mistä suomen kielen sanakirjasta kannattaisi etsiä selityksiä sanoille, joista yleensä niin mainio Kielitoimiston sanakirja tarjoaa pelkät taivutusohjeet, ei lainkaan määritelmää (esimerkkinä "kansanjohtaja")?

Vastaus

Vastattu

Sanalle kansanjohtaja en löytänyt valitettavasti selitystä. Kielitoimiston sanakirjojen lisäksi suosittelen ainakin seuraavia sanastoja: