Mistä sanoista tulee SMB?

Kysytty

Mistä sanoista tulee SMB?

Vastaus

Vastattu

Lyhenne SMB voi viitata useampaan asiaan. Sillä voidaan esimerkiksi tarkoittaa yhdistystä Society for Mathematical Biology, elektroniikkaliitintä (SubMiniature version B) tai hajautettua levyjärjestelmää (Server Message Block).

0 ääntä

Kommentit

Lyhenteellä voidaan tarkoittaa myös tunnettua pelisarjaa; Super Mario Brosia.