Mistä saisin nuotit Suvivalssi- ja Tämä kesä on rakkauden aikaa -lauluihin.

Kysytty

Mistä saisin nuotit Suvivalssi- ja Tämä kesä on rakkauden aikaa -lauluihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suvivalssi löytyy useammasta kokoelmasta, esim. Love: kun katsoit minuun (2005). Tämä kesä on rakkauden aikaa-nimellä ei löydy mitään, mutta Kesä on rakkauden aikaa löytyy esim. Matti & Teppo: Suuret valssisuosikit (1995).
Saatavuuden voi tarkistaa http://www.lapinkirjasto.fi
jossa mennään aineistohaku ja varaukset > haku, jossa mahdollisuus rajata nuottiin.