Mistä saisin muoti vaatteiden kaavoja?? Onko kirjastossa mitään kirjaa missä olisin vuoden 2005 vaatteiden kaavoja?

Kysytty

Mistä saisin muoti vaatteiden kaavoja?? Onko kirjastossa mitään kirjaa missä olisin vuoden 2005 vaatteiden kaavoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin uusien muotivaatteiden kaavoja ei ole vielä kirjoissa ja yleensäkin kokoelmamme kirjoista löytyy lähinnä historiallisia ja eri aikakausien vaatekaavoja. Kokoelmiimme onkin hankittu erilaisia muotilehtiä, joista osaa voi lukea kirjastoissa
(ja kopioida kaavoja) ja osa on lainattavia.
Lista lehdistä ja osastot, joille niitä on hankittu, löytyy osoitteesta http://www.tampere.fi/kirjasto/leaih.htm#65