Otsikko
Mistä saisin helpoiten kopion Iisalmen Sanomien numerosta 31.5.1969, tai kopion yhdestä uutisesta kyseisestä lehdestä?

Kysytty

Mistä saisin helpoiten kopion Iisalmen Sanomien numerosta 31.5.1969, tai kopion yhdestä uutisesta kyseisestä lehdestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Ota ystävällisesti ensin yhteyttä Iisalmen Sanomien toimitukseen, puh. 017-83511 tai säköpostiin toimitus@iisalmensanomat.fi. Kysy haluamaasi lehteä tai kopiota suoraan heiltä.Jos tämä tie ei onnistu, niin toimi seuraavasti.

Ota yhteyttä Iisalmen kaupunginkirjastoon, puh. 017-2723500 neuvonta tai sähköpostitse iisalmi.kirjasto@iisalmi.fi.

Voit myös ensimmäisen vaihtoehdon jälkeen olla yhteydessä kirjastoomme, jolloin asia kulkee kaukolainana kauttamme.

Ystävällisesti
Kemin kaupunginkirjasto/Leena Pitkänen, osastonjohtaja