Mistä saisi vuokrattua mahdollisimman halvalla siirrettävän tanssipelin (sellaisen, jossa on tanssimatto ja oikeaan kohtaan on astuttava oikealla hetkellä?)…

Kysytty

Mistä saisi vuokrattua mahdollisimman halvalla siirrettävän tanssipelin (sellaisen, jossa on tanssimatto ja oikeaan kohtaan on astuttava oikealla hetkellä?) Tanssipeliä käytettäisiin Helsingin sisällä toimivassa nuortenjärjestössä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen tanssipelaajat ry vuokraa tanssipelejä. Ota yhteyttä yhdistykseen ja kysy tarkemmin:

http://www.tanssipelit.fi/etusivu