Mistä saisi hommattua kirjan The Arctic Calls (Finland, the EU and the Arctic Religion), kirjoittajat on Markku Heikkilä ja Marjo Laukkanen? Rovaniemen…

Kysytty

Mistä saisi hommattua kirjan The Arctic Calls (Finland, the EU and the Arctic Religion), kirjoittajat on Markku Heikkilä ja Marjo Laukkanen? Rovaniemen kirjastossa tällainen kirja löytyy ja haluaisin tietää mistä sen saisi ostettua englannin kielisenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan voi tilata ilmaiseksi Ulkoministeriön Eurooppa-tiedotuksesta eurooppatiedotus@formin.fi