Otsikko
Mistä saan tietää mikä yritys jakaa mainoslehdet alueellani? En ole saanut mainoksia hyvin pitkään aikaan, ja syy voi olla se, että asun pienellä ja…

Kysytty

Mistä saan tietää mikä yritys jakaa mainoslehdet alueellani? En ole saanut mainoksia hyvin pitkään aikaan, ja syy voi olla se, että asun pienellä ja syrjäisellä kadulla mitä ei helposti kaduksi edes huomaa. Minne voin ilmoittaa että mainokset olisivat tervetulleet osoitteeseeni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiaa voisi kysyä esim. Suomen suoramainonnalta.

http://hjex.fi/etusivu/