Otsikko
Mistä saan sanat lauluun "Saukki ja Pikkuoravien kuuraketti"?

Kysytty

Mistä saan sanat lauluun "Saukki ja Pikkuoravien kuuraketti"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun ”Pikkuoravien kuuraketti” sävelsi Stephen Foster, sovitti Jaakko Salo ja suomeksi sanoitti Saukki (Sauvo Puhtila), Laulun sanat löytyvät mm. laulukirjoista Lasten oma toivelaulukirja, toim. Virpi Kari, Hki 2007; Suuri toivelaulukirja: Lastenlauluja, toim. Virpi Kari, Hki 2000 ja Musiikin aika:Yläaste 1, Esa- Markku Juutilainen, Tapio Kukkula, 5.p.Porvoo 2000.