Mistä saan lainaksi kirjan Philipson,C: Constructing old age?

Kysytty

Mistä saan lainaksi kirjan Philipson,C: Constructing old age?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kirjaa antamillasi tiedoilla mistään, mutta löysin teoksen Reconstructing old age : new agendas in social theory and practice / Chris Phillipson. Voisiko kyseessä olla etsimäsi teos?
Tällä hetkellä kyseinen teos on saatavana Valtiotieteellisen tiedekunnan kirjastossa (Unioninkatu 35, p. 1912 2547) ja Diakonia-ammattikorkeakoulun kirjastossa (Alppikatu 2, p. 7750 4762 tai 020 160 6060).
Pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa noudatetaan sellaista kaukolainasääntöä, että jos teos löytyy jostakin pääkaupunkiseudulla olevasta tieteellisestä kirjastosta, niin sitä ei kaukolainata, vaan voidaan olettaa asiakkaan pystyvän noutamaan sen itse kyseisestä kirjastosta. Jos taas teos on saatavissa tai varattavissa pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista, niin silloin varaus hoidetaan HelMet-järjestelmän avulla ja noutopaikaksi asiakas voi valita haluamansa yleisen kirjaston toimipisteen pääkaupunkiseudun kirjastoista.
Jos teosta ei ole missään pääkaupunkiseudun yleisessä eikä tieteellisessä kirjastossa, niin silloin teos kaukolainataan muualla Suomesta tai jos teosta ei ole Suomesta, niin se voidaan tarvittaessa kaukolainata ulkomailta.