Mistä saa tunnusluvun verkkokirjaston lainojen uusimiseen? soitin joskus kirjastoon ja sieltä sanottiin vain että voi uusia netissä myös. mutta ei minulle ole…

Kysytty

mistä saa tunnusluvun verkkokirjaston lainojen uusimiseen? soitin joskus kirjastoon ja sieltä sanottiin vain että voi uusia netissä myös. mutta ei minulle ole mitään tunnuslukua annettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainojen uusimista varten tarvittava nelinumeroinen tunnusluku tallennetaan yhteystietoihisi kirjastossa. Verkkokirjaston löydät www-osoitteesta http://pikikirjasto.fi. Sivun vasemmassa palkissa alhaalla kysytään asiakastunnustasi, joka on kirjastokortissa viivakoodin alapuolella oleva numerosarja, sekä tunnuslukua. Kun olet saanut tunnusluvun kirjastosta, voit vaihtaa sen mieleiseksesi kohdassa Käyttäjätiedot.