Mistä saa salasanan että voisi uusia lainoja jotka pitäis huomenna palauttaa

Kysytty

Hei mistä saa salasanan että voisi uusia lainoja jotka pitäis huomenna palauttaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat uuden salasanan vain käymällä henkilökohtaisesti kirjastossa. Voit uusia lainasi myös soittamalla tai lähettämällä sähköpostia kirjastoon. Satakunnan kirjastojen yhteystiedot löytyvät sivustolta www.satakirjastot.fi