Otsikko
Mistä runosta on säe "på ett blånande fält vill jag dröja"? Onko suomeksi?

Kysytty

Mistä runosta on säe "på ett blånande fält vill jag dröja"?
Onko suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martin Nilssonin tunnetussa laulussa Nordsjön (tunnetaan myös nimellä Gamla Nordsjön) lauletaan "på ditt blånande fält vill jag dröja". Sanat löytyvät nuotista Kända melodier 10. Harry Brandelius on esittänyt tätä valssia ja se löytyy monilta hänen levyiltään. Suomeksi ei sanoja ole löytynyt.