Mistä pystyisi lainaamaan tai ostamaan t-paitojen painokoneen mahdollisimman pienellä budjetilla.

Kysytty

Mistä pystyisi lainaamaan tai ostamaan t-paitojen painokoneen mahdollisimman pienellä budjetilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monenlaisia painokoneita on myytävänä ainakin Huuto.netin, Keltaisen Pörssin ja Yritystele.fin kautta. Koneiden hinnoista tai mahdollisista vuokrakoneista ei löytynyt tietoa. Ei myöskään oikein selvinnyt, minkälaisilla koneilla t-paitoja painetaan.

Ehkä kannattaisi ottaa yhteyttä Viestintäalan ammattiliittoon, joka on mm. painoalan ammattilaisten liitto. Tämän joulunalusviikon liitossa ollaan lomalla:

http://www.viestintaliitto.fi/vaal/ammattiosastot.htm