Mistä on tällainen taidemaalari,en osannut tulkita kirjaimia tämän paremmin ehkä ovat: Koosti A.Alko tai Alro,Arko.Maisemataulu maalattu 1945

Kysytty

Mistä on tällainen taidemaalari,en osannut tulkita kirjaimia tämän paremmin ehkä ovat: Koosti A.Alko tai Alro,Arko.Maisemataulu maalattu 1945

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei ja kiitos kysymyksestä!

Suomen taiteilijaseuran julkaisema Kuvataiteilijamatrikkeli ammattikuvataiteilijoista löytyy verkosta osoitteesta: https://kuvataiteilijamatrikkeli.fi/

Antamillasi nimillä tästä matrikkelista ei nimeä löydy. Kuvataiteilijoiden nimiä voi selata myös aakkosjärjestyksessä, jos nimistä löytyisi jokin mahdollinen. Nimi löytynee, jos kyseessä on ammattitaiteilija, mutta siitä ei varmaankaan ole tietoa. Muuta keinoa meillä ei valitettavasti nyt tällä hetkellä ole taiteilijoita etsiä.