Mistä nuottivihkosta mahtaa löytyä: Antonio Vivaldi, op 3 Nr. 6 Concerto A-Moll / la mineur / a minor Jacques Thibaud gewidmet Herausgegeben von Tivadar Nachèz…

Kysytty

Mistä nuottivihkosta mahtaa löytyä:
Antonio Vivaldi, op 3 Nr. 6 Concerto A-Moll / la mineur / a minor
Jacques Thibaud gewidmet
Herausgegeben von Tivadar Nachèz
Copyright 1912, renewed 1940, by Schott's Söhne

Vastaus

Vastattu

Lahden kaupunginkirjastossa on erillisnuottina kysymäsi sävellys sovitettuna viululle ja pianolle. Voit varata sen verkkokirjastosta

https://lastu.finna.fi/Search/Results?lookfor=nachez+vivaldi+nro+6&type=AllFields&dfApplied=1&limit=20 .