Mistä näistä tietokoneista löytyy semmoinen juttu että mistä saa sähköpostiosoitteen sitten tulee siihen sähköpostiin viesti missä näkyy kuinka monta päivää on…

Kysytty

mistä näistä tietokoneista löytyy semmoinen juttu että mistä saa sähköpostiosoitteen sitten tulee siihen sähköpostiin viesti missä näkyy kuinka monta päivää on eräpäivään jäjellä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
saat sähköpostiisi eräpäivämuistutuksen lainoistasi kirjautumalla kirjastokortin numerolla ja salasanalla omiin tietoihisi kirjaston sivuilla. Sivuilla voit valita ilmoituksen lähestyvästä eräpäivästä. Ilmoitukseen kannattaa valita ilmoitus eräpäivästä kolme päivää ennen lähestyvää eräpäivää. Halutessasi voit myös pyytää kirjastovirkailijoita laittamaan eräpäivämuistutuksen tietoihisi.