Mistä mahtaisin löytää vanhoja Iltalehtiä ja Iltasanomia, vuosilta 2010 ja 2011? Pitäisi löytää yksi artikkeli. Iltalehden webbiarkistossa ei ole niin vanhoja,…

Kysytty

Moi,

mistä mahtaisin löytää vanhoja Iltalehtiä ja Iltasanomia, vuosilta 2010 ja 2011? Pitäisi löytää yksi artikkeli. Iltalehden webbiarkistossa ei ole niin vanhoja, onko jossain kansallisarkistossa tms. moiset selattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat lehdet ovat Kansalliskirjastossa tilattavissa lukusalikäyttöön. Iltalehden näköislehden arkistossa pääsee myös lukemaan vanhoja artikkeleita. Palveluun pitää kirjautua. Osoitteessa www.is.fi/haku/ voi myös käydä hakemassa vanhoja artikkeleita Ilta Sanomista.