Mistä mahtaisin löytää käsiini Iman Wilkensin teoksen "Where troy once stood"? Onko teosta saatavilla Suomesta kirjastoista? HelMet haulla en löytänyt sitä…

Kysytty

Mistä mahtaisin löytää käsiini Iman Wilkensin teoksen "Where troy once stood"? Onko teosta saatavilla Suomesta kirjastoista? HelMet haulla en löytänyt sitä. Ulkomaisista webbikirjakaupoista sitä on saatavana, mutta hinta on kovin posketon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos löytyy Lahden kaupunginkirjastosta. Voit tehdä siitä kaukolainapyynnön lähikirjastoosi.