Mistä löytyy tieto, onko kirjastossa palautusluukku, jos kirjasto on kiinni? En löytänyt tietoa eri kirjastojen tiedoista. Muistelen, että joskus on löytynyt…

Kysytty

Mistä löytyy tieto, onko kirjastossa palautusluukku, jos kirjasto on kiinni? En löytänyt tietoa eri kirjastojen tiedoista. Muistelen, että joskus on löytynyt tämäkin tieto.

Vastaus

Vastattu

Tieto löytyy helmet.fi -sivustolta. Vasemmasta yläkulmasta painetaan "Kirjastot ja palvelut", jonka jälkeen painetaan "Valitse palvelu" keskeltä sivua. Näin avautuu valikko, josta voi valita kirjastot, joissa on palautusluukku.

1 ääntä

Kommentit

Aina ei löydy... Kirjastot voisivat ottaa asiakseen tarkistaa tietoja palveluista. Monta kohtaa tyhjänä/ei tietoa...