Mistä löytyy Stakesin tutkimus nuorten hyvinvoinnista-julkaistu vähän aikaa sitten. Oli tänään juttua metro lehdessä nuorten hyvinvoinnista suomessa.

Kysytty

Mistä löytyy Stakesin tutkimus nuorten hyvinvoinnista-julkaistu vähän aikaa sitten. Oli tänään juttua metro lehdessä nuorten hyvinvoinnista suomessa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raporttia saa Helsingin opetusvirastosta. Raportin ensimmäinen tekijä on Pauliina Luoma ja raportin nimenä on Kouluterveys 2002, Helsingin kuntaraportti. Raportilla ei ole ISBN- numeroa tms. tunnistetta. Stakesin julkaisuista saa laajasti tietoa nettisivuilta http://www.stakes.fi .