Otsikko
Mistä löytyy selitys sille mitä tarkoittaa "stoalainen huumori"?

Kysytty

Mistä löytyy selitys sille mitä tarkoittaa "stoalainen huumori"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti onnistuneet löytämään määritelmää käsitteelle mistään virallisesta, käytettävissämme olevasta lähteestä, vaikka selailimme sanakirjat ja kolusimme tietokantoja. Googlaaminen englanninkielisiltä nettisivuiltakin tuotti tulokseksi lähinnä sen tiedon, että kyseistä termiä käytetään yleisesti puheessa ja keskusteluissa, mutta mitään virallista tahoa ei sieltäkään löytynyt, joka olisi käsitteen määritellyt.

Tietäisiköhän kukaan palstamme lukijoista stoalaisen huumorin määritelmää?