Otsikko
Mistä löytyy Pentti Saaritsan käännös Evert Tauben laulusta Så länge skjutan kan gå? Suom. Purjehdus.

Kysytty

Mistä löytyy Pentti Saaritsan käännös Evert Tauben laulusta Så länge skjutan kan gå? Suom. Purjehdus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulettuna löytyy Saaritsan kääntämänä cd-levyltä:Terveiset ulapalta : musiikkia mereltä ja järvien seliltä.
Näyttää ettei löytyisi nuottia, jossa sanat olisivat painettuina suomennoksena.
Myöskin löytyy Tikkurilan musiikkivarastosta vhs-kasetti, jossa laulu lauletaan suomeksi (saattaisi olla tekstitetty, en tiedä).
Näistähän voi kuuntelemalla "poimia" sanat.