Mistä löytyy nuotti Demis Roussosin kappaleeseen"For Ever and Ever"?

Kysytty

Mistä löytyy nuotti Demis Roussosin kappaleeseen"For Ever and Ever"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotti löytyy ainakin Demis Roussosin nuottikokoelmasta "Demis Roussos". Kokoelmaa on saatavissa ainakin Tampereen ja Jyväskylän kirjastoista. Suomalainen nimi kappaleelle on "Vain sinusta elän" - tämä kappale on mukana Marionin ja Fredin nuottikokoelmissa, jotka ovat lainattavissa mm. Mikkelin kirjastosta. Saat haluamasi nuotin myös lähimpään kirjastoosi pyytämällä sen kaukolainaksi oman kirjastosi välityksellä.