Otsikko
Mistä löytyvät Tove Janssonin ruotsinkieliset sanat lauluun Höstvisa, skynda dig älskade...?

Kysytty

Mistä löytyvät Tove Janssonin ruotsinkieliset sanat lauluun Höstvisa, skynda dig älskade...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat löytyvät esim. kirjassa Sånger för alla ( Finlands svenska folkmusikinstitut, 2007.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1850332__Ss%C3%A5nger%20f%…

20 ääntä

Kommentit

Eiköhän löydy netistäkin. Googlaapa "skynda dig älskade"!
Muitakin ihania laulujen sanoja löytyy haulla "pohjoismaisia lauluja" (pdf oli verkossa ainakin vielä tätä kirjoitettaessa)