Mistä löytyvät suomenkieliset sanat ja nuotit lauluun Du är helig, du är hel. / You are holy, you are whole.

Kysytty

Mistä löytyvät suomenkieliset sanat ja nuotit lauluun Du är helig, du är hel. / You are holy, you are whole.

Vastaus

Vastattu

"Du är helig, du är hel" laulun on säveltänyt ja sanoittanut ruotsalainen Per Harling. Suomenkieliset sanat siihen on tehnyt Anna-Mari Kaskinen. Laulun suomenkielinen nimeke on "Pyhä" ja laulun alkusanat ovat "Pyhä yksi yhteinen". Laulu löytyy Anna-Mari Kaskisen toimittamasta nuottikokoelmasta "Matkalauluja".

Nuotti löytyy Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmasta. Saatavuustiedot voit tarkistaa verkkokirjastosta (keski.finna.fi) ja siellä voit tehdä myös varauksen.

Matkalauluja | Keski-kirjastot | Keski-Finna