Mistä löytyisi Tampereen Konttoriopiston opiskelijaluettelo tms. noin vuosilta 1952-1953?

Kysytty

Mistä löytyisi Tampereen Konttoriopiston opiskelijaluettelo tms. noin vuosilta 1952-1953?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Valitettavasti Tampereen konttoriopiston arkiston/aineistojen sijainti ei ole tiedossa. Tampereen kaupunginarkiston yksityisarkistokokoelmissa ei ko. opiston aineistoa löydy. Opistoa ei löydy myöskään muista potentiaalisista arkistoista, ainakaan heidän nettitietokannoistaan (kansallisarkisto ja yksityiset keskusarkistot). On siis myös täysin mahdollista, että kyseisen yksityisen toimijan aineistoja ei ole koskaan luovutettu mihinkään viralliseen arkistoon."

Näin kysymykseen vastattiiin Tampereen kaupunginarkistosta.