Sanat ja nuotit iltalauluun Läpi lauhan illan rauhan

Kysytty

Hei!
Mistä löytyisi sanat ja nuotit iltalauluun Läpi lauhan illan rauhan, Miina Härmän sanat ? Voisiko sanat saada tätä kautta kirjoitettuina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Illan rauha" löytyy nuotteineen ja sanoineen mm. laulukokoelmasta "Lasten virsiä ja hengellisiä lauluja" (WSOY 1955). Sävellys on Miina Härmän, sanat on tehnyt Anna Haava.

Valitettavasti tekijänoikeudet eivät salli nuottien kopioimista, mutta teoksen voi varata Vaski-verkkokirjastosta alla olevasta linkistä tai käymällä lähimmässä Vaski-kirjastossa.

https://vaski.finna.fi/Search/Results?lookfor=L%C3%A4pi+lauhan+illan+rauhan&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat%3A%220%2FMusicalScore%2F%22&filter%5B%5D=%7Emajor_genre_str_mv%3A%22music%22&dfApplied=1&limit=20