Mistä löytyisi runo lapselle, jossa eräs kohta menee näin: "kasva, vartu, juokse unelmien suurten luokse, ole vahva, pidä pääsi, elä omaa elämääsi, kultaseni…

Kysytty

Hei, mistä löytyisi runo lapselle, jossa eräs kohta menee näin: "kasva, vartu, juokse unelmien suurten luokse, ole vahva, pidä pääsi, elä omaa elämääsi, kultaseni lapsoseni, olet suuri rakkauteni"?

Etsin koko runoa. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen. Emme tunnistaneet runoa. Keksisikö joku vastauksia lukeva tämän runon?

0 ääntä

Kommentit

''Nuku nuku sylissäni, keskipiste elämäni.
Paina pääsi rinnalleni, olen tässä lapsoseni.
Ruokin, hoivaan, tuudittelen.
Leikin, laulan, lohduttelen.
Riisun märät vaipat sulta, iltaisin saat kylvyn multa.
Nauran sinun iloasi, itken sinun itkujasi.
Kasva,vartu, nauti, juokse unelmien suurten luokse.
Tartu joka tilaisuuteen, kompastu ja jatka uuteen.
Ole vapaa, pidä pääsi, elä omaa elämääsi.
Pikkuiseni, kultaseni, olet suuri rakkauteni ''.