Mistä löytyisi piano nuotti kappaleeseen : "Paroles Paroles"? Säveltäjä Gianni Ferrio. Alain Delon ja Dalida lauloivat sen 1973.

Kysytty

Hei,
Mistä löytyisi piano nuotti kappaleeseen : "Paroles Paroles"?
Säveltäjä Gianni Ferrio.
Alain Delon ja Dalida lauloivat sen 1973.

Vastaus

Vastattu

Gianni Ferrion säveltämästä kappaleesta "Paroles paroles" on olemassa erilaisia kirjoitusasuja.

Kyseinen kappale löytyy esimerkiksi nuottijulkaisusta nimeltä 100% hits. Volume 5. Tässä julkaisussa kappale kulkee nimellä "Paroles... Paroles...".

Nuottijulkaisussa on huomioitu sanat, melodia, kosketinsoitin, sointumerkit, kitaran sointuotteet.