Otsikko
Mistä löytyisi Marionin nuotteja varsinkin 70-luvun lauluista.

Kysytty

Mistä löytyisi Marionin nuotteja varsinkin 70-luvun lauluista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylöjärven kirjastossa on Marionin nuotti: Moni-ilmeinen Marion, vuodelta 1980. Siinä on 12 kappaletta. Yksittäisiä Marionin kappaleita on meillä Suomipopin helmiä -nuottisarjassa.

Muissa Piki -kirjastoissa on Marionin nuottikirja nimeltään Marion, vuodelta 1977. Siinä on 14 kappaletta. Sen voi tilata tänne Ylöjärven kirjastoon seutuvarauksella, joka maksaa 2 €.

Pirkanmaan kirjastojen nuotteja voit etsiä Piki -verkkokirjastosta,
https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena

terveisin Mirja Halsinaho Ylöjärven pääkirjastosta