Otsikko
Mistä löytyisi lista Neiti Etsivä kirjoista niin, että ne on jaoteltu kansien ulkomuodon perustella? Esim. valkopohjaiset...

Kysytty

Mistä löytyisi lista Neiti Etsivä kirjoista niin, että ne on jaoteltu kansien ulkomuodon perustella? Esim. valkopohjaiset...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista kansien ulkoasujen mukaan tehtyä listaa emme onnistuneet löytämään. Mutta jos etsit jotakin tiettyä teosta kannen perusteella, niin esimerkiksi kirjoittamalla Googlen kuvahakuun 'carolyn keene' ja 'neiti etsivä', saat aika paljon kuvia kansikuvista näkyviin, sillä kirjoja on hyvin liikenteessä esimerkiksi antikvariaattien valikoimissa:
https://www.google.com/search?q=carolyn+keene+neiti+etsiv%C3%A4+-kirjat…

Myös esimerkiksi Kirjasammon kansikuvahaulla voit hakea Neiti Etsivä -kirjojen kansikuvia, mutta suurin osa palvelussa listatuista kirjoista näyttää olevan ruotsinkielisiä, joten niissä voi olla eri kannet kuin suomenkielisissä:
 https://www.kirjasampo.fi/fi/coversearch?page=1&s=carolyn%20keene%20&o=…